Hanke on päättynyt.
Yhteenveto:
Kysely päättynyt 31.5.2016
Ylöjärven kaupunki haluaa kehittää palvelujaan digitalisaation avulla. Meillä on digivisio: helppo palvelu. Vision lähtökohtana on asiakaslähtöisyys ja asiakaspalvelun parantaminen. Onko sinulla jokin digitalisaatioon ja palveluiden kehittämiseen liittyvä idea? Pieni tai iso, alustava tai pidemmälle viety. Kerro ajatuksesi rohkeasti. Voit myös seurata meitä blogissa http://digiylojarvi.blogspot.fi.
Perustiedot
Päättynyt: 12.8.2016
Aiheet:
- #asuminen ja rakentaminen
- #ympäristö ja luonto
- #sosiaali- ja terveyspalvelut
- #tietoyhteiskunta ja viestintä
- #opetus ja koulutus
- #kulttuuri ja vapaa-aika
- #hallinto ja kehittäminen
Kunnat:
Ylöjärvi