Kommentit läntisen Palokan koulutilojen ja -palvelujen kehittämiseksi

Puhekupla 58
Keskustelu | Jyväskylän kaupunki
Keskustelu on päättynyt

Tähän keskusteluketjuun toivotaan alueen asukkaiden kommentteja ja ideoita läntisen Palokan koulutilojen, -palvelujen sekä esimerkiksi koulujen oppilaaksiottoalueiden suunnittelun ja kehittämisen pohjaksi.

Perustiedot

Päättynyt: 25.9.2017

Liitteet

Ei liitteitä
Ilmianna

Katso muut kommentit

Mankola on säilytettävä yhtenäisenä peruskouluna

Käyttäjän profiilikuva

Mannilassa on mukavaa
14. syyskuuta 2017 kello 21.02.53

Mankola on ehdottomasti säilytettävä yhtenäisenä peruskouluna. Äitinä on ollut ilo seurata ala- ja yläkoululaisten yhteistyötä yli luokkarajojen. Esimerkiksi yläkoululaiset opastavat pienempiään teemapäivinä yhteisten projektien merkeissä.
Olen itse käynyt Palokan 'puretussa' koulussa ala-asteen, yläasteen ja lukion. Olin onnellisessa asemassa saadessani käydä koulutaipaleensa lyhyehköllä koulumatkalla tutussa ja turvallisessa paikassa. Toivon samaa lapsilleni, joista osa on jo koulutaipaleelta. Päättäjille toiveeni on, että Mankolassa säilytetään yhtenäinen peruskoulu. Tämä tulisi taata kaikille Mannilassa asuville! Lähikoulussa ja sen yhteisössä on voimaa - koulun tunnelmaa ei tule pilata.

Ilmianna |
Käyttäjän profiilikuva

Huolestunut
14. syyskuuta 2017 kello 21.18.21

Onko ilmennyt uusia huhuja,joiden mukaan Mankola muuttuisi vain yläkouluksi? Viimeksi Leisimo puhui,että alakoulu pudotetaan yksisarjaiseksi ja yläkoulua laajennettaisiin (Majakkasaari puretaan).

Ilmianna |