Tähän voi kommentoida puistosuunnitelmaehdotusta. Kommentteja voi myös toimittaa kirjaamo@karkola.fi tai emilia.lehikoinen@karkola.fi
Perustiedot
Päättynyt: 18.10.2022
Tähän voi kommentoida puistosuunnitelmaehdotusta. Kommentteja voi myös toimittaa kirjaamo@karkola.fi tai emilia.lehikoinen@karkola.fi
Jeesus pelastaa
aleksi
18. lokakuuta 2022 kello 18.53.28
Jeesus rakastaa sinua!
Matteus 11:28-30 "Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."
Joh. 3:16 "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä."
ÄLÄ KOSKAAN UNOHDA, että Jeesus rakastaa sinua sellaisena kuin olet. Tule Jeesuksen luokse ja anna pestä pois syntisi.
Ap.teot 2:38 "Pietari vastasi: ”Kääntykää, ja ottakoon kukin teistä kasteen Jeesuksen Kristuksen nimeen syntienne anteeksi saamiseksi, niin te saatte Pyhän Hengen lahjan."
Hän, joka on luonut koko maailman ja kaiken siinä olevan, on luonut sinutkin. Kun otat vastaan Jeesuksen Pelastajaksesi, saat syntisi anteeksi ”uskon kautta Hänen vereensä”!
Voit tehdä sovinnon Isän kanssa. Käänny Hänen puoleensa, Hän haluaa pelastaa sinut.
2. Kor. 6:1-2 "Hänen työtovereinaan me myös kehoitamme teitä vastaanottamaan Jumalan armon niin, ettei se jää turhaksi. Sillä hän sanoo: "Otollisella ajalla minä olen sinua kuullut ja pelastuksen päivänä sinua auttanut". Katso, nyt on otollinen aika, katso, nyt on pelastuksen päivä."
PALAA HERRAN SINUN JUMALASI TYKÖ. Hän on hyvä, laupias, pitkämielinen ja rikas armossa.
Room. 6:23 "Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme."