Kommentoi Lapin hyvinvointialueen strategialuonnosta

Puhekupla 40
Keskustelu | Lapin hyvinvointialue
Keskustelu on päättynyt

Toivomme saavamme palautetta muun muassa seuraavista asioista:

  • Onko strategian valmistelussa toteutunut riittävästi eri tahojen osallisuus?
  • Miten strategiaprosessia voisi jatkossa kehittää osallistumisen ja toimeenpanon varmistamisen näkökulmasta?
  • Onko strategian rakenne, sisällöt ja tavoitteet ymmärrettäviä asukkaan, henkilöstön, sidosryhmien, luottamushenkilöiden ja johdon näkökulmasta?
  • Vastaako strategia sisällöltään Lapin hyvinvointialueen keskeisiin kysymyksiin ja haasteisiin?
  • Mitä asioita toivoisitte strategiassa vielä huomioitavan?
  • Ovatko esitetyt strategian toteuttamisohjelmien painopisteet / linjaukset oikeansuuntaisia?
  • Mitä muuta strategian toimeenpanossa tulisi huomioida?

Perustiedot

Päättynyt: 31.10.2022

Liitteet

Ilmianna

Katso muut kommentit

Asiakas- ja henkilöstökokemus

Käyttäjän profiilikuva

liike
26. lokakuuta 2022 kello 10.04.06

Strategia on sinänsä hyvä missioineen ja visioineen mutta kuten niin usein- on aika suuri ristiriita käytännön toteutumisen ja visioiden välillä. Miten ihmeessä asiakas- ja henkilöstökokemusta saisi todella käytäntöön uusissa rakenteissa ja toiminnoissa? Isoissa organisaatiomuutoksissa tämä tuntuisi olevan jonkinlainen akileen kantapää. Kovasti puhutaan ja puuhataan mutta ihan arkisella tasolla on niin valtava määrä asioita, josta ei ole tietoa, kuka vastaa mistäkin tai miten hyviksi todettuja ja tutkittuja (tieteellinen evidenssi jopa olemassa)!! käytäntöjä mahdollistetaan ja vahvistetaan. Nyt näen todella väsynyttä henkilökuntaa ja harmillisen paljon niitä, jotka äänestävät jaloillaan.

Ilmianna |