Ei käyttöoikeutta.

Miten koet palveluverkkoa koskevien suunnitelmien vaikuttavan arkeesi? Millaisia näkökantoja sinulla on palveluverkkoa koskeviin ehdotuksiin?

Puhekupla 246
Keskustelu | Keski-Suomen hyvinvointialue
Keskustelu on päättynyt

Voit keskustella palveluverkkoon liittyvistä teemoista ja siitä, miten palveluverkkoa koskevat suunnitelmat vaikuttavat omaan arkeesi. Tai voit kirjoittaa keskuteluun vapaamuotoisen ehdotuksen tai idean palveluverkkoa koskien. Huomaathan, että jätät kommenttisi myös palvelukohtaisiin kysymyksiin.  

Palveluverkkoa koskevat ehdotukset ovat osoitteessa www.hyvaks.fi/palveluverkko/osallistu

Ylläpito voi poistaa jo julkaistun viestin foorumilta, jos siihen ilmenee myöhemmin tarvetta. Poistamme viestin, jos se on lainvastainen, asiaton, loukkaava tai aiheeseen liittymätön. Foorumilla ei myöskään julkaista kaupallisia viestejä tai yksityishenkilön henkilö- tai yhteystietoja sisältäviä viestejä.


Perustiedot

Päättynyt: 23.3.2024

Liitteet

Ei liitteitä
Ilmianna

Katso muut kommentit

Sähköiset palvelut

Käyttäjän profiilikuva

Muutosmyönteinen
4. maaliskuuta 2024 kello 10.43.11

Jo nyt käytössä olevat sähköiset terveydenhuollon palvelut ovat hyviä ja käytettäviä. Näiden palveluiden lisääminen kannattaa tehdä sitä silmällä pitäen, että useat eivät omista laitteita tai eivät kunnolla osaa niitä käyttää. Neuvontaa sekä opastusta olisi hyvä suunnitella laajentamisen kanssa käsi kädessä (palkataan digihyviksiä, jotka opastavat palveluiden käytössä).

Ilmianna |
Käyttäjän profiilikuva

Teuho
19. maaliskuuta 2024 kello 16.41.36

Sähköiset palvelut ovat toki hyvä renki,muttei isäntä.
Meillä mennään sen kokonaisvaltaisesta käyttöönotossa lian nopeaa ettei siihen olla henkilöstön puolella riittävällä vakavuudella valmistauduttu ei sen tuomalla ja tarvitsevalla ammattitaidolla myöskään "asiakaspalvelun " kunnollisella käsitteellä.
Mitä erityisesti tarvitaan Keski-Suomen aluehallinnosta vaaditaan, sitä suuremmalla syyllä minkälaise taloudellisen. Kuluerän tämä organisaatio vie ja kuluttaa valtiolta verovarojenkin muodossa sekä virkamiehen vastuun näkökulmasta.

Sillä kuka varttuneempi rohkenee ottaa soittamalla yhteytt alueensa terveyskeskukseen,saa hän yleensä hyvin tylyä kohtelua.
Soittaja, potilas ei pääse enää yhden eikä kahdenkaan sairaanhoitajalta minkänlaista ohjeistusta pulmiinsa,sairauksien pahenemiseen, eikä varsinkaan hoitavaan lääkäriin edes soitto pyyntöä.

Ihmiset tuntevat olevan terveytensä kanssa pahoissa vaikeuksissa,pulassa,ilman mitään muuta vastausta kuin kenties.
Omalle tai kelle hyvälle lääkärille meillä on puheliaikoja 2-4 viikon kuluttua????

Tällainen toiminta aiheutta ihmisissä tavatonta pelkoa, ikäihmisille -ja nuoremmillekkin tulee hylkäämisen ja masennuksen tunteita.

Ihmiset tuntevat usein että nyky terveydenhoitajat tulppana pääsyssä omalle lääkärille....

Tähän vaikuttaa suuresti kehno ennakkotiedotus paikalliselle väestölle selvästi ja selkokielellä sanomas vastauksia heidän kokemiin pulmiin.

Tiedotuksia enempi muullakin välineellä kuin pelkän tietoliikennevälinein.

Eli tiedotusta vastapuheluin keskustelemalla vielä elävän ik-ihmsille -ja tai nuorisolle.

Ilmianna |