Miten mieluiten annat palautetta Eksoten palveluista? Valitse sopivin vaihtoehto ja vastaa lyhyeen kyselyyn

Frågetecken 84
Enkät | Etelä-Karjalan hyvinvointialue
Enkäten har avslutats

Hyvä asiakaskokemus on yhteinen asia. Eksotessa asiakaspalautteen kerääminen ja hyödyntäminen nähdään systemaattisena osana ammattilaisen työtä ja organisaation toimintaa. Sote-uudistuksessa luomme tulevaa hyvinvointialuetta varten koko organisaatiota koskevan toimintamallin palautteiden keräämiseen, käsittelyyn ja hyödyntämiseen palvelukokemuksen sekä palvelujärjestelmän kehittämisessä.

Eksotessa tavoitteenamme on kerätä palautetietoa kaikista sosiaali- ja terveyspalveluista. Siksi haluamme, että palautteen antaminen on asiakkaillemme nopeaa ja helppoa.

Basuppgifter

Avslutat: 22.11.2021

Bilagor

Inga bilagor
Gör en anmälan

De obligatoriska frågorna i enkäten är markerade med en asterisk (*).

Valitse mieluisin tapa. Voit valita vain yhden.
Det här fältet är obligatoriskt.
Valitse mieluisin tapa. Voit valita vain yhden.
Det här fältet är obligatoriskt.
Det här fältet är obligatoriskt.
1=huonosti, 5=erinomaisen hyvin
Det här fältet är obligatoriskt.