Hur nöjd är du med vägarnas skick i din egen region?

Pratbubbla 108
Diskussion | Kommunikationsministeriet
Diskussionen har avslutats

Berätta din åsikt och ge förslag på hur vägunderhållet kunde ordnas i din region. Motivera ditt svar.

Basuppgifter

Avslutat: 23.1.2017

Bilagor

Inga bilagor
Gör en anmälan

Se övriga kommentarer

Tätä nykyaikaa

Användarens profilbild

Kerralla kuntoon
23. januari 2017 klockan 11.04.26

Mielestäni tiet ovat suhteellisen hyvässä kunnossa, mutta olen ihmetellyt nykyisin kasvavaa tapaa korjata teitä. Välillä asfaltoidaan ajokaistalta yksi ura, seuraavana vuonna toinen, välillä pikku paikka sinne, toinen tänne. Luulisi että tulisi kalliimmaksi samaa tietä kunnostaa joka vuosi kun korjata kerralla kuntoon ja sitten voisi pitää muutaman vuoden tauon. Kalusto on aina kuljetettava paikalle, saman miehityksenhän ne koneet vaativat paikataanko koko tie vai vaan osa ja luulisin että päällyste irtoaa helpommin näistä paikatuista kohdista kun eihän niitä ihan yhtä tasaiseksi saa.

Gör en anmälan |
Användarens profilbild - Hanna_LVM

@Hanna_LVM
23. januari 2017 klockan 12.56.27

Liikenneverkkoyhtiö tehostaisi väylänpitoa.

Gör en anmälan |
Användarens profilbild

ei ei ei
23. januari 2017 klockan 14.40.23

@Hanna_LVM skrivet av:

Liikenneverkkoyhtiö tehostaisi väylänpitoa.

Tätä minä kyllä ihmettelen. Tieverkkoyhtiön tarkoitus kun ei ole muuta kuin kerätä rahaa.

Teiden kunnostus on jo yksityistetty. Yksityiset firmat siis kilpailutetaan teiden kunnostukseen. Miten se voi silti olla, niin kallista?

En kannata yhtiöittämistä. Yhtiö voi satsata keräämänsä maksut ihan mihin hyvänsä. Osakeyhtiölain mukaan koko yhtiön toiminta muuttuu salamyhkäiseksi. Vai onko meidän nyt tarkoitus kustantaa se Tallinnan tunneli?

Gör en anmälan |
Användarens profilbild

Ins
23. januari 2017 klockan 16.38.21

ei ei ei skrivet av:

Tätä minä kyllä ihmettelen. Tieverkkoyhtiön tarkoitus kun ei ole muuta kuin kerätä rahaa.

Teiden kunnostus on jo yksityistetty. Yksityiset firmat siis kilpailutetaan teiden kunnostukseen. Miten se voi silti olla, niin kallista?

En kannata yhtiöittämistä. Yhtiö voi satsata keräämänsä maksut ihan mihin hyvänsä. Osakeyhtiölain mukaan koko yhtiön toiminta muuttuu salamyhkäiseksi. Vai onko meidän nyt tarkoitus kustantaa se Tallinnan tunneli?

Kyllä teiden rakentaminen kin kilpailutetaan

Gör en anmälan |