Utvecklingen av transportnätet baserar sig även på energi- och klimatstrategin och de mål om utsläppsminskning som har ställts på trafiken. I transportsektorn räcker det inte med enskilda åtgärder för att nå målen, utan alla tänkbara medel måste tillgripas. Dessutom behöver vi lägga om hela systemet. Det planerade transportnätsbolaget och de tilltänkta kundavgifterna för användningen av transportnätet är exempel på detta.
Avsikten är att kundavgifterna ska graderas enligt fordonets utsläppsnivå: för fordon med höga koldioxidutsläpp blir avgiften större än för utsläppssnåla fordon.
Basuppgifter
Avslutat: 23.1.2017
Ihan on höpö höpö turhaa pölinää
Ärsyyntynyt autoilija
23. januari 2017 klockan 15.55.13
Ihan on höpö höpö saitti ja typeriä johdateluja kysymyksiä.
Ikään kuin tällä kyselyllä olisi mitään vaikutusta näihin tuleviin päätöksiin.. Kyllähän se on niin ettei kansalla ole mitään sanomista mihinkään aikuisten oikeasti.. Muka demokratiaa. Sanelua tämä on.
Missä muuten on ne esitykset ,jossa on puimurit ja muut traktorit yms. tietä ajelevat vimpaimet olisi kytkettynä maksuihin ??
Moottoripyörät kyllä osatiin suunnitella tulevaisuuden maksumiehiksi. Silmänkääntötemppudemokratiaa tämä on, siis huiputusta.
Ryöstönuhri
23. januari 2017 klockan 17.11.08
Yhtä tyhjää tämä kirjoittelu todennäköisimmin on.
Valmiiksi Keskusta puolutoimistolla päätetty. Kokoomuksen lobbaripiirissä laskeskellaan miljardit jyvitetään kunkin yrityksen palvelupaketteihin. Sentään kuitenkin 5 miljardia ryöstettäväksi.