Vi tar gärna emot kommentarer och synpunkter på systemen med avbytarservice för lantbruksföretagare och pälsdjursuppfödare och vikariehjälp för renskötare.
Basuppgifter
Avslutat: 10.5.2020
Vi tar gärna emot kommentarer och synpunkter på systemen med avbytarservice för lantbruksföretagare och pälsdjursuppfödare och vikariehjälp för renskötare.
Valvontaa itse järjestettyy lomitukseen.
Lomittaja X
28. mars 2020 klockan 15.53.01
Tietojeni mukaan itse järjestettyä lomitusta ei valvota mitenkään.
Itse Järjestetyssä lomituksessa kukaan ei valvo, ettei lomituspalvelu yritys tai sen työntekijä tee kiellettyjä tehtäviä kilpailluilla aloilla, kuten peltotöitä, rakennustöitä, klapien sahausta tai vastaavaa, lumi ja hiekoitustöitä, lannan ajoa pelloille, koneiden ja laitteiden huoltoja, nautojen sorkkahoitoja jne.
Tämä on EU:n valtiontuki sääntöjen vastaista.
Itse järjestetyssä lomituksessa tulee kaikki lomituspäivät varata etukäteen vuosittain, jotta valvonta olisi mahdollista suunnitella ja toteuttaa. Valvonta MELAn vastuulle ja vähimmäismäärät valvonnalle ja riittävä rahoitus valvonnalle.
epeli
2. april 2020 klockan 16.24.24
Lomittaja x voi kääntyä sen lomittajat ry: n toiminnanjohtajan puoleen. Miten ollut mahdollista ettei se venkula tätä olisi tiennyt? Sehän on ollut jopa Melan tiedotteissa. Itsejärjestetty on mainio ja joustava järjestelmä. Ei ole sidottu vain. Välttämättömiin töihin. Leipokoon vaikka rieskaa..