Avoin kommentointi

Pratbubbla 122
Diskussion | Espoon kaupunki
Diskussionen har avslutats

Tervetuloa keskustelemaan suunnitelmaluonnoksen sisällöstä! Tähän keskusteluun voitte antaa palautetta, esittää kysymyksiä ja kommentteja keskiviikkoon 9.6 asti. 

Basuppgifter

Avslutat: 9.6.2021

Bilagor

Inga bilagor
Gör en anmälan

Se övriga kommentarer

Vahva suojelu

Användarens profilbild

Jorma Lehto (tämä ei ole nimimerkki)
3. juni 2021 klockan 8.45.28

Olette tehneet hyvää työtä!! Vaadin, että kaikki vihreät alueet Lippajärvellä ja itse asiassa koko hankealueella saavat vahvan suojelun rakentamiselta!!!

Gör en anmälan |
Användarens profilbild

@TeroAlataloEspoo
7. juni 2021 klockan 11.49.37

Kiitoksia palautteesta! Rakentamiseen varattuja alueita määrittää alueiden kaavoitus. Lainvoimaiset kaavat ohjaavat osaltaan myös luonnon- ja maisemanhoitosuunnitelmia. Asukkaiden paras reitti vaikuttaa alueiden rakentamiseen on kaavoitushankkeiden vuorovaikutusvaiheet, jolloin alueiden maankäyttöön voi antaa palautetta.

Gör en anmälan |
Användarens profilbild

Janne
7. juni 2021 klockan 22.23.38

@TeroAlataloEspoo skrivet av:

Kiitoksia palautteesta! Rakentamiseen varattuja alueita määrittää alueiden kaavoitus. Lainvoimaiset kaavat ohjaavat osaltaan myös luonnon- ja maisemanhoitosuunnitelmia. Asukkaiden paras reitti vaikuttaa alueiden rakentamiseen on kaavoitushankkeiden vuorovaikutusvaiheet, jolloin alueiden maankäyttöön voi antaa palautetta.

Miloinkohan aluiden asukkaat pääsevät valmistelemaan tai jopa päättämään kaavoista? Onko ainoa mahdollisuus vaikuttaa pelkkä palautteen antaminen? Palautteen, jolla ei ole usein vaikutuksia päätöksiin. Itse palautteen antomahdollisuuksista informoidaan usein heikosti. Siinä vaiheessa kun asukkaat heräävät antamaan palautetta onkin jo liian myöhäistä.

Huhuja olen kuullut että esimerkiksi Lahdessa asioita hoidetaan paremmin ja asukkaat kokevat että voivat vaikuttaa kasvoitukseen. Onko minulla tai jälkikasvulla toivoa että Espoossa nämä asiat ovat joskus edes samalla tasolla tai jopa paremmin?

Gör en anmälan |