Uskomme, että avoin näkemysten vaihto lisää ymmärrystä siitä, miten muut asian näkevät. Rakentava kritiikki ja hyvät argumentit johtavat kaikkien kannalta parempaan lopputulokseen. Keskustelu vie kaupunkiamme eteenpäin.
Keskusteluihin voit osallistua joko omalla nimelläsi tai nimimerkillä. Oman nimen käyttäminen antaa kommenteille usein nimimerkkiä enemmän painoarvoa keskustelussa. Jos et halua käyttää omaa nimeäsi, valitse nimimerkki, joka ei loukkaa muita keskustelijoita ja on helposti tunnistettavissa nimimerkiksi. Eli se ei siis ole tavanomaisen nimen kaltainen.
Kirjoittaja on aina vastuussa tekstistään. Valvomme keskustelua arkisin klo 8-16 välisenä aikana. Poistamme sopimattomat kommentit. Edellytämme, että verkkokeskustelu käydään hyvässä hengessä ja muiden keskustelijoiden näkemyksiä kunnioittaen.
Keskustelupalstoilla noudatamme seuraavaa etikettiä:
- Tutustu aineistoon ja pysy aiheessa. Harkitse mitä kirjoitat.
- Näkemyksesi on meille tärkeä. Kuuntele muita, kysy ja perustele näkemyksesi.
- Varmista, että esittämäsi tiedot pitävät paikkansa. Tiivis ja napakka teksti on pitkää selostusta parempi.
- Ole kohtelias ja rakentava. Älä loukkaa kenenkään kunniaa tai yksityisyyttä.
- Vältä kiroilua ja isoilla kirjaimilla kirjoittamista eli huutamista!
- Julkisen palvelun media on mainoksista vapaa. Ethän mainosta tapahtumia, tuotteita, palveluita tai tee suoraa poliittista tai uskonnollista mainontaa.
Suunnitelmat löydät liitteenä painamalla tekstiosion alla olevaa "Näytä lisätiedot" -nappia.
Liityntäpysäköinti, liikenneriskit ja Ullanmäentien kunnossapito
Jukka
26. januari 2023 klockan 15.42.54
Liityntäpysäköinnin todellinen haaste Koivuhovissa on se, että liityntäpysäköintiä käytetään aivan muihin tarkoituksiin. Pysäköintialue näyttää toimivan ilmaisena asukasparkkina Ullanmäentien toisellatoisella puolella olevan kerrostalon asukkaille.
Ullanmäentien liikenteelle keskeisin haaste on talvisin varsin surkea kunnossapito. Lumenpoisto viipyy luvattoman kauan usein päiviä, jonka jälkeen aurauksen lopputuloskin on uraista ja suorastaan vaarallista liikenteelle.
Liikenneriskejä lisää lähialueella myös se, että isojen asunto-osakeyhtiöiden runsasliikenteisiä katuliittymiä on suunniteltu suoraan teiden risteyksiin. mm. Ullanmäentie 10:ssä noin 150 asunnon korttelin ajoliikenne päiväkodin nouto-ja hakuliikenteineen kaikki suoraan risteysaluelle. Paljon jalankulku- ja pyöräliikennettäkin päivittäin. Onko siis laskettu myös kevyen liikenteen määriä ja kuinka tuoreeltaan ja onko ne huomioitu suunnittelussa?