Voit keskustella palveluverkkoon liittyvistä teemoista ja siitä, miten palveluverkkoa koskevat suunnitelmat vaikuttavat omaan arkeesi. Tai voit kirjoittaa keskuteluun vapaamuotoisen ehdotuksen tai idean palveluverkkoa koskien. Huomaathan, että jätät kommenttisi myös palvelukohtaisiin kysymyksiin.
Palveluverkkoa koskevat ehdotukset ovat osoitteessa www.hyvaks.fi/palveluverkko/osallistu
Ylläpito voi poistaa jo julkaistun viestin foorumilta, jos siihen ilmenee myöhemmin tarvetta. Poistamme viestin, jos se on lainvastainen, asiaton, loukkaava tai aiheeseen liittymätön. Foorumilla ei myöskään julkaista kaupallisia viestejä tai yksityishenkilön henkilö- tai yhteystietoja sisältäviä viestejä.
Basuppgifter
Avslutat: 23.3.2024
Sähköiset palvelut
Muutosmyönteinen
4. mars 2024 klockan 10.43.11
Jo nyt käytössä olevat sähköiset terveydenhuollon palvelut ovat hyviä ja käytettäviä. Näiden palveluiden lisääminen kannattaa tehdä sitä silmällä pitäen, että useat eivät omista laitteita tai eivät kunnolla osaa niitä käyttää. Neuvontaa sekä opastusta olisi hyvä suunnitella laajentamisen kanssa käsi kädessä (palkataan digihyviksiä, jotka opastavat palveluiden käytössä).
Teuho
19. mars 2024 klockan 16.41.36
Sähköiset palvelut ovat toki hyvä renki,muttei isäntä.
Meillä mennään sen kokonaisvaltaisesta käyttöönotossa lian nopeaa ettei siihen olla henkilöstön puolella riittävällä vakavuudella valmistauduttu ei sen tuomalla ja tarvitsevalla ammattitaidolla myöskään "asiakaspalvelun " kunnollisella käsitteellä.
Mitä erityisesti tarvitaan Keski-Suomen aluehallinnosta vaaditaan, sitä suuremmalla syyllä minkälaise taloudellisen. Kuluerän tämä organisaatio vie ja kuluttaa valtiolta verovarojenkin muodossa sekä virkamiehen vastuun näkökulmasta.
Sillä kuka varttuneempi rohkenee ottaa soittamalla yhteytt alueensa terveyskeskukseen,saa hän yleensä hyvin tylyä kohtelua.
Soittaja, potilas ei pääse enää yhden eikä kahdenkaan sairaanhoitajalta minkänlaista ohjeistusta pulmiinsa,sairauksien pahenemiseen, eikä varsinkaan hoitavaan lääkäriin edes soitto pyyntöä.
Ihmiset tuntevat olevan terveytensä kanssa pahoissa vaikeuksissa,pulassa,ilman mitään muuta vastausta kuin kenties.
Omalle tai kelle hyvälle lääkärille meillä on puheliaikoja 2-4 viikon kuluttua????
Tällainen toiminta aiheutta ihmisissä tavatonta pelkoa, ikäihmisille -ja nuoremmillekkin tulee hylkäämisen ja masennuksen tunteita.
Ihmiset tuntevat usein että nyky terveydenhoitajat tulppana pääsyssä omalle lääkärille....
Tähän vaikuttaa suuresti kehno ennakkotiedotus paikalliselle väestölle selvästi ja selkokielellä sanomas vastauksia heidän kokemiin pulmiin.
Tiedotuksia enempi muullakin välineellä kuin pelkän tietoliikennevälinein.
Eli tiedotusta vastapuheluin keskustelemalla vielä elävän ik-ihmsille -ja tai nuorisolle.