Miten koet palveluverkkoa koskevien suunnitelmien vaikuttavan arkeesi? Millaisia näkökantoja sinulla on palveluverkkoa koskeviin ehdotuksiin?

Pratbubbla 246
Diskussion | Keski-Suomen hyvinvointialue
Diskussionen har avslutats

Voit keskustella palveluverkkoon liittyvistä teemoista ja siitä, miten palveluverkkoa koskevat suunnitelmat vaikuttavat omaan arkeesi. Tai voit kirjoittaa keskuteluun vapaamuotoisen ehdotuksen tai idean palveluverkkoa koskien. Huomaathan, että jätät kommenttisi myös palvelukohtaisiin kysymyksiin.  

Palveluverkkoa koskevat ehdotukset ovat osoitteessa www.hyvaks.fi/palveluverkko/osallistu

Ylläpito voi poistaa jo julkaistun viestin foorumilta, jos siihen ilmenee myöhemmin tarvetta. Poistamme viestin, jos se on lainvastainen, asiaton, loukkaava tai aiheeseen liittymätön. Foorumilla ei myöskään julkaista kaupallisia viestejä tai yksityishenkilön henkilö- tai yhteystietoja sisältäviä viestejä.

Basuppgifter

Avslutat: 23.3.2024

Bilagor

Inga bilagor
Gör en anmälan

Se övriga kommentarer

Jämsän ensiavun ympärivuorokautinen päivystys

Användarens profilbild

Sanna
20. mars 2024 klockan 16.33.05

Hei, olen huolissani jos Jämsän ensiavun päivystys loppuu. Olen usean kerran joutunut etenkin lasten kanssa asioimaan siellä yöaikaan. Aika paljon tulee pidentymään matka mikäli jatkossa mentävä Jyväskylään, millä sinne mennään? Taksilla/ambulanssilla? Ensiavussa on usein ollut Jämsässä jopa ruuhkaa, Himoksen matkailijat sekä varsinkin kesäaikaan mökkeilijät seudulla ovat asioineet myös ensiavussa.
Itsellä on myös vakuutukset lapsille, voisimme käyttää ihan hyvin yksityisiä lääkäriasema, niihinkään ei saa aikoja kun usein viikon päähän?! Muutaman kerran yrittänyt saada akuuttiaikaa Jämsän terveyskeskukseen, sieltä sanotaan että ensimmäinen vapaa akuuttiaika on vaikka neljän päivän päästä, onko se enää kovin akuuttiaika?! Olen TODELLA huolissani näistä palveluiden supistamis suunnitelmista, Jämsän seudulla on oikeasti myös Himoksen vuoksi hyvin paljon matkailijoita!

Gör en anmälan |