Voit keskustella palveluverkkoon liittyvistä teemoista ja siitä, miten palveluverkkoa koskevat suunnitelmat vaikuttavat omaan arkeesi. Tai voit kirjoittaa keskuteluun vapaamuotoisen ehdotuksen tai idean palveluverkkoa koskien. Huomaathan, että jätät kommenttisi myös palvelukohtaisiin kysymyksiin.
Palveluverkkoa koskevat ehdotukset ovat osoitteessa www.hyvaks.fi/palveluverkko/osallistu
Ylläpito voi poistaa jo julkaistun viestin foorumilta, jos siihen ilmenee myöhemmin tarvetta. Poistamme viestin, jos se on lainvastainen, asiaton, loukkaava tai aiheeseen liittymätön. Foorumilla ei myöskään julkaista kaupallisia viestejä tai yksityishenkilön henkilö- tai yhteystietoja sisältäviä viestejä.
Basuppgifter
Avslutat: 23.3.2024
Terveyden-ja vanhustenhuolto tulevaisuudessa!
Uusi positiivinen katse pitkälle tulevaisuuteen!
23. mars 2024 klockan 6.34.16
Hei!Itse haluan kyllä ajatella positiivisesti tulevaisuudesta terveydenhoitoalalla.Kaikki on
loppujen lopuksi kiinni tässä elämässä omasta asenteesta ja kyvystä nähdä myös pitkälle
tulevaisuuteen.Annetaan mahdollisuus näille uusille muutoksille! Itse arvostan korkealle
näitä ahkeria virkamiehiä,jotka ovat tehneet valtavan työn parantaakseen meidän kaikkien
elämää.Itse en olisi moiseen pystynyt,olisitko SINÄ?
Mielestäni näitä vanhoissa rakennuksissa nykyisin toimivia terveyskeskuksia ja vuodeosastoja
täytyy sulkea ja suunnitella kaikki uudelta pohjalta!
Itse vanhenen päivä päivältä,ja olen jo kauan haaveillut viettäväni aivan erilaisen vanhuuden,
kuin,mitä nykyinen on.Olen nimittäin ammattini myötä monta kymmentä vuotta nähnyt
nykytilaa vanhusten elämästä!Kiitos! TEHKÄÄ UUSIA,HYVIÄ UUDISTUKSIA!!!